Re: Napędy HP MultiBay - co to za standard ?

Autor: Piotrek <bq4fe_at_o2.pl>
Data: Mon 14 Mar 2011 - 16:43:04 MET

Dnia Sun, 13 Mar 2011 20:01:39 +0000 (UTC), PL(N)umber_One napisał(a):

> Witam
> Mam możliwośc kupna komputera HP DC7100 (wersja ultra slim desktop). Napęd DVD
> (odczyt) jest typu MultiBay, podobny jak w laptopach (wąski), wygląda na
> wyjmowalny (hot swap). Czy da się taki napęd czymś zastąpić, w kontekscie
> nagrywarki DVD ?
> PP

W moim leciwym już Compaq Armada do napędu Multibay mozna było zamontować o
ile dobrze pamiętam coś 4 rózne napędy, zdaje się że CD-ROM, nagrywarkę CD,
DVD-ROM i nagrywarkę DVD oraz jako piąte urządzenie - baterię. Ściągnij ze
strony HP specyfikację tego laptopa, tam dokładnie pisało co można
wmontować