Re: Napędy HP MultiBay - co to za standard ?

Autor: Przemek <raz_at_onet.pl>
Data: Tue 15 Mar 2011 - 04:39:05 MET

PL(N)umber_One nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
> Mam możliwośc kupna komputera HP DC7100 (wersja ultra slim desktop).
> Napęd DVD (odczyt) jest typu MultiBay, podobny jak w laptopach (wąski),
> wygląda na wyjmowalny (hot swap). Czy da się taki napęd czymś zastąpić,
> w kontekscie nagrywarki DVD ?

Jest kilka modeli tego kompa:
USDT
SFF
CMT
(Ultra-slim Desktop
Small Form Factor
Convertible Minitower)

Możesz wsadzić odpowiednio (sorki, ale tak beznadziejnie sie skopiowało,
czytaj po japońsku czyli w pionie):

Multibay Drive Adapter
-
MultiBay 24X CD-ROM Drive
MultiBay 24X/24X/24X/8X DVD-CDRW Combo Drive
MultiBay 8X/24X DVD-ROM with +R Drive
Multibay 1.44MB diskette drive
-
-

A tu masz symbole:

*MultiBay Drive Storage*
Multibay 40GB hard drive
DC365A
Multibay 60GB hard drive
DC894A
Multibay 80GB hard drive
DC920A
Multibay 1.44-MB Diskette Drive
-
-
DE612B
MultiBay 24X CD-ROM Drive
DC513B
MultiBay 4X DVD+R/+RW Drive
DG189A
MultiBay 24X/24X/24X/8X Combo DVD-ROM/CD-RW Drive
DL974B
MultiBay 8X DVD-ROM Drive (reads all formats)
DC515B
NOTE: In order to use Multibay devices on SFF & CMT, the Multibay Drive
adapter is required

Przem