Re: Hyper-Threading

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Mon 14 Mar 2011 - 15:40:13 MET

Dnia 13-03-2011 o 23:06 Wojtek napisał na pl.comp.pecet:

> Pewnie z tego samego co komputronikowi, emarketowi i reszcie, która
> sprzedaje z 5-letnią gwarancją ;-P

Czyli skąd? Bo mnie się wzięło ze strony producenta, gdzie jest
napisane: Two year warranty and lifetime access to Corsair's legendary
technical support and customer service.
I teraz pytanie. Gdzie jest haczyk?

> Poza tym czy pytający wspominał o Phenomie i jakiejś przeciętnej
> grafice (HD5770 -> max. pobór 108W) więc na taką konfigurację ten
> Corsair wystarczy bez problemu.

Ale mnie nie chodzi o to, czy wystarczy. Tylko o to, że czasami za te
same pieniądze można mieć coś lepszego, albo to samo taniej.

> PS. I aby nie było, do Ocz nic nie mam, sam mam ich zasilacz (MXS500) i
> sobie chwalę.

Ja natomiast zawsze wychwalałem Corsaira, ponieważ nie mieli w swojej
ofercie "podejrzanych" jakościowo/cenowo modeli zasilaczy. Teraz już mają.
OCZ to tylko przykład. Równie dobrze może być np:
http://www.comp4you.eu/pricelist/item.aspx?PID=C7315064
W dalszym ciągu są to jednak najtańsze modele w dobrej jakości. Za te
lepsze - niestety trzeba trochę dopłacić.

--
WiesłaW
Opera Mail