Re: Limit 8GB- technologiczny czy marketingowy?

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Mon 14 Mar 2011 - 15:28:06 MET

Dnia Mon, 14 Mar 2011 03:45:44 +0100, Przemysław Ryk napisał(a):

> Jak Firefoksa (linia 3.x) skatować lubię i do 20 - 40 zakładek dojść
> potrafię, to jednak nie żre mi więcej niż te 300 MB. Owszem, strony może JS
> bywają naładowane, Flasha stosunkowo mało, ale od przejścia na linię 3.x
> powyżej 600 MB wyskoczyć mi się nie zdarzyło.

Mi potrafilo wyskoczyc, ale akurat ja jestem przypadkiem czlowieka
uposledzonego na punkcie liczby otwartych kart, teraz mam ich grubo ponad
setke :-P
I byl z tym problem... do momentu odkrycia plugina BarTab :-) ktory to
plugin ratuje ram od zjadania w sprytny sposob, zwalniajac pamiec zajmowana
przez karty nieuzywane przez okreslony czas. Dopieri po kliku w taka karte
nastepuje jej zaladowanie. Polecam wszystko multikartowariatom :-)

ps. do pary warto sobie dolozyc plugina wyszukujacego po kartach

--
pozdrawiam
Norbert