Re: Cichy Radeon HD6850?

Autor: LP <ummagumma_at_onet.pl>
Data: Sat 12 Mar 2011 - 22:05:18 MET

Użytkownik "deepblue"

> Witam
> Przymierzam się do zakupu jakiegoś Radeona HD6850 ew. HD6870.
> Priorytetem jest jak najcichsza praca w 3D, potem cena. Pytałem Googla
> ale w reckach raz piszą, że dana karta jest cicha, w innej, ze dosyć
> głośna, w jeszcze innej że wiatrak terkocze.
> Wdzięczny byłbym za opinie posiadaczy lub namiar na testy z pomiarem
> głośności.

Mam 6850 gigabyte windforce z wiatrakami ustawionymi sztywno na 40% i
temperatury w najbardziej wymagających grach nie przerkraczają 70
celsjuszów (36 w iddle) z tym, ze karta nie jest kręcona. Wg. mnie jest
zupełna cisza, a porównuję to do
poprzedniego 4850 asusa z zamontowanym ac accelero twin turbo pro (który
chodził na 7v i przy tym napęciu też był najcichszym "kręciołkowatym"
elementem komputera).

--
LP