Re: Limit 8GB- technologiczny czy marketingowy?

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Sat 12 Mar 2011 - 16:29:09 MET

On Sat, 12 Mar 2011, Osadnik wrote:

> [...]
[...]
> Znajdź mi leki zamiennik Autocada
<burknięcie> sam se znajdź <\burknięcie>
> mi lekki zamiennik oprogramowania rastrowego (GIMP próbowałem ten program
> jest niewygodny)

  A czego w tym zakresie potrzebujesz?
  Bo jak m.in. warstw, to do dyspozycji są jeszcze (z darmowych!)
Paint.NET i Photobie. Sprawdzałeś?
(FYI: używam GIMPa, ale bywa że muszę sobie przerzucić do Paint.NET
bo jakoś ciągle w GIMPie nie widzę krzywych po jasności)

> lekki zamiennik nielinowego edytora wideo

  A to też nie wiem (za to w roli argumentu na potrzebne terabajty
ma swoją wagę ;))

pzdr, Gotfryd