Re: jaka drukarka do domu (tcp/ip,laser,kolor,duplex)?

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sat 12 Mar 2011 - 01:54:36 MET

Użytkownik "marek" <marek@onet.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:ildd3a$pfu$1@news.net.icm.edu.pl...
> Witajcie!
>
> Od wielu lat korzystam w domu z drukarki HP 4100 i jestem z niej bardzo
> zadowolony pomimo, że znacznie przekracza moje wymagania. Drukuje
> miesięcznie około 200-300 stron. Ponieważ kolega chce ode mnie odkupić tą
> drukarkę, to pomyślałem by kupić sobie inną, bardziej "wypasioną".
>
> Szukam drukarki:
> * kolorowej, *laserowej*
> * sieciowej (ethernet wystarczy)
> * z sprzętowym dupleksem
> * wspieranej sensownie przez cups
> * z wbudowanym skanerem (czasem potrzeba zrobić kopie dokumentów), skaner
> [...]

bo to chyba nie ma sensu (albo sens jest gleboko ukryty :) )
ceny atramentowych wydrukow dzisiaj bardzo mocno zblizyly sie do cen
laserowych (mowie o oryginalach oczywiscie). Moge polecic drukarki
atramentowe HP Officejet 4500, 6500 lub 8500 (klasycznie im wyzsza cena tym
nizsze koszty wydruku). Chociaz w tanszej 4500 raczej duplexu nie
znajdziesz.

Powiem uczciwie, ze nie wiem, co to jest CUPS.
Tak czy siak - zanim skreslisz definitywnie atramentowki, rzuc okiem na te
modele, wydajnosci i ceny pojemnikow (oryginalow).

Pozdrawiam
Michal