jaka drukarka do domu (tcp/ip,laser,kolor,duplex)?

Autor: marek <marek_at_onet.pl>
Data: Fri 11 Mar 2011 - 15:54:32 MET

Witajcie!

Od wielu lat korzystam w domu z drukarki HP 4100 i jestem z niej bardzo
zadowolony pomimo, że znacznie przekracza moje wymagania. Drukuje
miesięcznie około 200-300 stron. Ponieważ kolega chce ode mnie odkupić tą
drukarkę, to pomyślałem by kupić sobie inną, bardziej "wypasioną".

Szukam drukarki:
* kolorowej, *laserowej*
* sieciowej (ethernet wystarczy)
* z sprzętowym dupleksem
* wspieranej sensownie przez cups
* z wbudowanym skanerem (czasem potrzeba zrobić kopie dokumentów), skaner
nie musi mieć adf
* taniej i możliwie niezniszczalnej ( tu mnie hp4100 rozpieściło )
* niekoniecznie nowej

Przeznaczenie:
Druk dokumentów z elementami kolorowymi (wykresy głównie). Żadnych zdjęć.
Chciałbym by ta drukarka posłużyła mi przez kolejne parę lat bezawaryjnie.

Jestem świadomy że taka drukarka będzie miała delikatnie wyższe koszty
druku jednej kartki niż moja obecna drukarka, ale dla koloru jestem w
stanie się na to zgodzić :)

Drodzy grupowicze: doradźcie proszę które modele warto brać pod uwagę..
Szukałem na stronach producentów, ale przy takich wymaganiach dostaje same
"potwory biurowe" które są pare razy większe od starej hp4100 z 2
dodatkowymi pojemnikami na papier.

btw. aż dziwne że nie ma drukarek hybrydowych - czarnych laserowych z
dołożoną plujką atramentową do koloru....

Dziękuję!
Marek