Re: 2 dyski i RAID - robić czy nie robić

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu 10 Mar 2011 - 00:10:46 MET

Dnia Wed, 9 Mar 2011 21:07:17 +0100, qwerty napisał(a):

> Widać jesteś. Sam jednocześnie daje zadanie dla 7-zip i odpalam openarena. :)
> Czasami brakuje rdzeni jak dorzucę kodowanie wideo. ;)

Niech i tak będzie. Jak mi się wreszcie trafia ta wolna chwila czasu na
pogranie, to wyłączam praktycznie wszystkie przeszkadzajki chodzące w tle.
Nie ma mnie na komunikatorze, nic się nie koduje / ściąga / kopiuje. Na
takie zadanie czas komp ma wtedy, kiedy ja smacznie śpię. :D

[ Ja tak się biję z moim wrodzonym lenistwem, że już sił nie starcza, aby  ]
[ coś zrobić.                                             (JoeMonster.org) ]