Re: Zgubilem recovery cd - Asus EEE 900

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Wed 09 Mar 2011 - 22:04:36 MET

"Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> wrote in message
news:12kjf9fl24o5j.dlg@kwinto.prv...

> A dawno temu go kupowałeś? Bo podobno nie da się SSD zajechać w
> rozsądnym czasie. Tak twierdzili apologeci SSD na tej grupie, co się
> naczytali reklamowego szajsu na stronach producentów...

To był OCZ Vertex, zdaje się z 2009 roku.
Ktoś, kto twiedzi że nie da się zajechać SSD nie ma pojęcia o czym mówi.
Każda pamięć flash ma określoną liczbę zapisów/kasowań i nawet przy
użyciu różnych algorytmów wyrównywania zużycia poszczególnych
sektorów wcześniej czy później każdy dysk zacznie padać.
Dla mnie przykre jest to, że dysk padł bez jakiegokolwiek ostrzeżenia
pod wpływem którego mógłbym zrobić świeży backup i straciłem wiele.