Re: panieta plyta, ale tylko do polowy?

Autor: Remek <dupa_at_gmail.com>
Data: Wed 09 Mar 2011 - 00:53:59 MET

Użytkownik "Vituniu" napisał:

> a jak wykluczysz z tej listy socket A i starsze, to ile zostaje?

Spodziewalem się takiego pytania :) Jasne, że większość to AMD socketA.
Jeden przegrzany uszkodził się. Włożyłem więc drugi i oczywiście też się
uszkodził, bo na płycie padły obwody stabilizujące napięcie. Jeden czy dwa
to starocie PIII. Dwa PIV zabrane w zaświaty przez zasilacz. Fakt, że AMD
socketA nie miały właściwego zabezpieczenia termicznego, nie mówiąc już o
kruszącym się łatwo rdzeniu, ale każdy procesor się uszkodzi w razie wzrostu
napięć z zasilacza. Chociaż miałem "ciekawy" przypadek. Prawie nowy zasilacz
dosłownie wybuchł. Zostały rozerwane tranzystory mocy. Po zamontowaniu
innego zasilacza komputer bez najmniejszych problemów działa już któryś
miesiąc.

Remek