Re: Płyta główna pod i5

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Tue 08 Mar 2011 - 21:17:48 MET

W dniu 2011-03-08 20:16, NoRek pisze:
> Dokladnie tak
Tak, potwierdzam, płyta musi być z czipsetem H55)

> takiego czegos nigdy nie testowalem ale raczej nie
> bedzie to mozliwe, bedzie dzalac albo ta zintegrowana z
> CPU albo ta na PCI-e
A właśnie że nie, taki warunek to był w okolicy 945/g31, w współczesnych
H55 bez problemu świeci się z obu kart graficznych na raz. Testowałem to
w jednym gigabyte, w biosie była opcja o nazwie pokroju "zintegrowana
grafika: włączona/wyłączona jeśli obecna pcie/włączona zawsze nawet z
pcie" i w trzeciej opcji po prostu były odpalone dwie karty i 4 monitory ;)

by kupować na socket 1156 płytę i tak samo procesor, a nie dać się
naciąć na 1155 (nowszy, czyli płyty z czipsetami H67) - chyba że
świadomie zdajesz sobie sprawę z ich ewentualnych niedomagań i jesteś w
stanie teraz kupić, używać i czekać na wymianę płyty na gwarancji gdy
już wyjdą z poprawionymi czipsetami.