Re: Płyta główna pod i5

Autor: NoRek <akjdh_at_wp.pl>
Data: Tue 08 Mar 2011 - 20:16:04 MET

On 2011-03-08 17:15, VSS wrote:
> Witam !
>
> Rozglądałem się na allegro za płytami głównymi pod i5. Zauważyłem że
> wiele płyt ma na pokładzie wyjście DVI, HDMI i VGA. Czy to normalny
> "fiuczer" czy jakiś wynalazek ? Na jednej aukcji sprzedawca napisał:
> "UWAGA, zintegrowane interfejsy graficzne HDMI i DVI są w stanie
> wyświetlać obraz jedynie z procesorami z wbudowanym układem GPU
> (nazwa kodowa procesora - Clarkdale i Westmere)." Czy to oznacza, ze
> wsadzenie jednego z dwóch wymienionych procesorów, pamięci i HDD
> spowoduje, że zbuduję normalnego peceta?

Dokladnie tak

> Potem w miarę napływu gotówki
> można dołożyć kartę graficzną i będzie można podłączyć dwa lub trzy
> monitory ?

takiego czegos nigdy nie testowalem ale raczej nie
bedzie to mozliwe, bedzie dzalac albo ta zintegrowana z
CPU albo ta na PCI-e

> Jestem lekko do tyłu więc zadaje być może idiotyczne
> pytania. Na co zwrócić uwagę przy kupnie płyty głównej pod i5 ?
> Znalazłem takie:

> http://allegro.pl/plyta-glowna-asus-p7p55d-s1156-ddr3-p55-sklep-fv-i1475994419.html

Posiadam od jakiegos czasu tego asusa P7P55D nie mialem
i nie mam z nim najmniejszych problemow.
Pracuje to z i5 750 i Radkiem 5850.
Wybralem ja miedzy innymi dlatego ze jako jedna z
niewielu ma jeszcze COM choc trzeba dolozyc go na
sledziu. Jesli niepotrzebujesz SLI i USB 3.0 to bierz
smialo.

--
NoRek