Re: Jaki komputerek do SM?

Autor: BrunoN Bluthgeld <brunon99_at_removethispart.o2.pl>
Data: Mon 07 Mar 2011 - 20:59:30 MET

W dniu 2011-03-07 12:55, RadoslawF pisze:

> Jeśli ktoś już taki telefon posiada to owszem, instaluje program
> i używa jeśli ma dopiero kupić to sprawa warta jest przemyślenia.
> Za przemawia noszenie jednego urządzenia zamiast dwu, przeciw
> to nieczytelny ekran PDA w słońcu (przykre jak telefon dzwoni
> i nie widać od kogo, trudno samemu zadzwonić jak ekran jest
> nieczytelny), brak klawiatury mechanicznej (bywa przydatne przy
> korzystaniu z niektórych usług przez telefon lub central w
> dużych korporacjach), wyższy koszt kombajnu (PDA z telefonem) od
> zwykłego PDA.

Na zwykłych komórkach też mało widać w słońcu, chyba, że coś z
czarno-białym ekranem - ale tych zdaje się teraz niedużo. Co do
klawiatury, to czym się różni funkcjonalnie taka wyświetlana na ekranie
dotykowym właściwie?

> Sam używam kombajnu Asus P552, czyli PDA, telefon i GPS w jednym.

"Kombajnu"? Nie będę pokazywał tego mojemu szitowemu Samsungowi na
androidzie, bo z dumy bateria mu się rozpęknie :)