Re: Jaki komputerek do SM?

Autor: RadoslawF <radoslawf_at_onet.pl>
Data: Mon 07 Mar 2011 - 12:55:39 MET

Dnia 2011-03-07 11:42, Użytkownik Ghost napisał:

> Najefektywniej bedzie uzywac na komorce z windows mobile, dziala
> sprawdzalem.

Jeśli ktoś już taki telefon posiada to owszem, instaluje program
i używa jeśli ma dopiero kupić to sprawa warta jest przemyślenia.
Za przemawia noszenie jednego urządzenia zamiast dwu, przeciw
to nieczytelny ekran PDA w słońcu (przykre jak telefon dzwoni
i nie widać od kogo, trudno samemu zadzwonić jak ekran jest
nieczytelny), brak klawiatury mechanicznej (bywa przydatne przy
korzystaniu z niektórych usług przez telefon lub central w
dużych korporacjach), wyższy koszt kombajnu (PDA z telefonem) od
zwykłego PDA.

Sam używam kombajnu Asus P552, czyli PDA, telefon i GPS w jednym.

Pozdrawiam