Re: Zasilacz ATX 200W o sprawnosci > 80%

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon 07 Mar 2011 - 10:27:46 MET

Dnia 2011-03-06, o godz. 23:36:23
AlexY <alexy@irc.-cut_this-.pl-alias-removed> napisał(a):

> Po takich wyliczeniach kupiłem za grosze laptopa z procem 1,6GHz jako
> serwer do domu, pobór idle 18W, przy typowym obciążeniu 31W, max 50W
> przy włączonej matrycy, no i wbudowany UPS.

Ja po takich wyliczeniach złożyłem sobie serwer na płycie mITX kŧóry w
maksymalnym stresie zżera 26W a normalnie bierze ~14W :-) Zastąpił
klasyczne PC. Cicho i mało prądu żre. Problem był właśnie z odpowiednim
zasilaczem i obudową. Skończyło się na obudowie i zasilaczu z Compaq:
http://en.wikipedia.org/wiki/IPAQ_(desktop_computer) z wyjętym
wiatrakiem. Pracuje stabilnie od kilku lat.

ZdrĂłwko