Re: Jaki komputerek do SM?

Autor: LP <ummagumma_at_onet.pl>
Data: Sun 06 Mar 2011 - 23:30:52 MET

Użytkownik "Ewa" >>> Czy Matrix, to film o koniu? Jakos tak mi sie
kojarzy;)

> Właśnie. Co miałeś na myśli wymieniając nazwy Matriks i Wuch,
> bo jakoś nic w Internecie na ten temat nie ma, przynajmniej odnośnie
> tematyki tego wątku.
>
> Nadal jestem zainteresowana sugestiami odnośnie wyboru sprawdzonego,
> niedrogiego PDA.

Przepraszam, to był żart, nie mam żadnych doświadczeń z pda (oprócz tych
wyniesionych ze stalkera).

Wuch zaś to najlepszy elektroniczny przyjaciel człowieka:
http://www.opracowane.pl/lektura/bajki-robotow/postacie/wuch/

Polecam i Pozdrawiam

--
LP