Re: Karta d¼wiêkowa zamiast zintegrowanej

Autor: Adam <a.g_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 05 Mar 2011 - 22:01:12 MET

W dniu 2011-03-05 13:28, EK pisze:
> Mam ju¿ takie USB Audio z gie³dy - za 8 z³.
> W³a¶nie próbujê na komputerze, który jest" zdrowy", ¿eby potem spróbowaæ
> na tym "chorym".
> Jednak nie dzia³a ani mikrofon ani s³uchawki.
> Przypuszczam, ¿e dzieje siê tak dlatego, ¿e w Start -> Panel sterowania ->
> d¼wiêki i urz±dzenia audio -> zak³adka Audio
> jako urz±dzenia domy¶lne mam nadal kartê d¼wiêkow± z p³yty g³ównej.
> Rozwiniêcie listy nic nie daje, bo jest tam tylko ta jedna mo¿liwo¶æ.
>
> Co i gdzie mam przestawiæ?
>
> Dodam jeszcze, ¿e w Mened¿erze urz±dzeñ na li¶cie "Kontrolery d¼wiêku,
> [...]

Dopóki nie zainstalujesz prawid³owych sterowników, to urz±dzenie nie
ruszy. Albo sterowniki s± "zaszyte" w urz±dzenie, albo je masz na CD
do³±czonym do urz±dzenia, albo szukaj na Necie korzystaj±c z
identyfikatorów sprzêtu, g³ównie VEN_nnn&DEV_nnn.
Mo¿esz te¿ skorzystaæ z Linux-Live, jednak z takimi "wynalazkami" mo¿e
byæ ró¿nie.

Jednak moim zdaniem zaczynasz nieco od "dupy strony" ;)
Spróbuj mo¿e najpierw "przegwizdaæ" tor audio od wej¶cia Jack do samego
DSP. Nie masz jakiego¶ miernika?
Aby wyeliminowaæ problemy programowe, wystartuj system z p³yty z jakim¶
Linuxem-Live.

--
Pozdrawiam.
Adam.