Re: dzielenie dysku

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 05 Mar 2011 - 21:52:10 MET

Dnia Sat, 05 Mar 2011 21:08:02 +0100, Mariusz Kruk napisał(a):

> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Michal Kawecki"
>
> No i gdzie masz tu osobny /tmp, /var, /usr, czy /home?

W takim razie chyba się nie zrozumieliśmy... Jak już pisałem, instalator
Suse wychodzi z założenia, że tych folderów nie trzeba wydzielać z
głównego systemu plików. I ja się z tym zgadzam. Przecież przy wielu
małych ograniczonych partycjach ryzyko zapchania którejś z nich tylko
rośnie.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/