Re: Pamięć do płyty ECS N2U400-A

Autor: Hades <waruga_at_vp.pl>
Data: Sat 05 Mar 2011 - 17:38:59 MET

> Użytkownik "WiesłaW" Chciałbym zwiększyć pamięć RAM w płycie ECS N2U400-A do
> 2GB
> (komp pracuje na WinXP 32bit). W specyfikacji płyty:

Źródłem podstawowej wiedzy jest przede wszystkim instrukcja
obsługi. Stoi tam jak byk:

Byc moze instrukcja jest i podstawowym zrodelm wiedzy, ale zdaza
sie i tak ze nie wszystko co jest tam napisane jest zgodne z praktyka.
I tak instrukcja "mowi" ze w plycie mozna zamontowac DDR 4 x 1 GB
po czym okazuje sie ze plyta za cholere nie chce obsluzyc wiecej niz
2 GB. Tak wiec nie nalezy tak slepo wierzyc w to co napisane.

[ciach]

WiesłaW

AM