W dniu 05.03.2011 14:25, qwerty pisze:
> Właśnie jest odwrotnie. Kupując na miejscu "widziały gały co brały", a zamówione na odległość można zwrócić.
Zależy od sklepu. W dobrych można się umówić ze sprzedawcą,
żeby dobrał pamięć do płyty (i wtedy on odpowiada za to, czy
da się ją w ogóle wsadzić), a nawet by w razie problemów wy-
mienił moduły na takie same, ale innego producenta lub o in-
nej organizacji logicznej.
A zwrot towarów kupionych przez Internet też, o ile dobrze
pamiętam, podlega ograniczeniom i nie wiem, czy można tak ot
zwrócić rozpakowany i zamontowany w komputerze moduł pamięci.
-- |""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""| | Radosław Sokół | http://www.grush.one.pl/ | | | Politechnika Śląska | \........................................................../Received on Sat Mar 5 15:00:02 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 05 Mar 2011 - 15:51:01 MET