Dnia 05-03-2011 o 14:25 qwerty napisał na pl.comp.pecet:
> Właśnie jest odwrotnie. Kupując na miejscu "widziały gały co brały", a
> zamówione na odległość można zwrócić.
Znam niejeden taki przypadek. Idzie klient do sklepu, kupuje, wkłada
- cisza. Bierze komputer, idzie do sklepu i mówi, że nie chodzi.
To co mają zrobić? Przecież nie chce zwrotu gotówki, tylko więcej RAM.
Z tymi na odległość to chodziło mi głównie o ten link z allegro.
W sklepie internetowym owszem, można zwrócić, ale pewnie w
nienaruszonym blistrze i zapłacić za przesyłkę. Nawet jak nam się uda
zwrócić to oprócz poniesionych kosztów przesyłki i straty czasu dalej
nie mamy nic :)
-- WiesłaW Opera MailReceived on Sat Mar 5 14:55:03 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 05 Mar 2011 - 15:51:01 MET