Re: 2 dyski i RAID - robić czy nie robić

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 04 Mar 2011 - 14:17:57 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Rafa ukawski"
>no comment, prosz o zachowanie poziomu.

Poszukaj sobie kto zszed na jakie bazy danych najwikszych serwisw w
Polsce, czy jako tak.

>Nie ma zwizku z grup

Mechanizm ten sam.

>Przecie mowa o dysku, Zawsze mona szuka dziury w caym i odwoywa
>si do homeopatii, ale nie o to chodzi w dyskusji.

Ale chodzi o to, e mocno nie zawsze szybko dysku jest wskim gardem.
A mwimy chyba o zastosowaniach praktycznych, a nie snujemy akademickie
dywagacje.

>w szczeglnym przypadku tylko jeden dysk moze byc obciazony, co oczywiscie
>jest skrajnoscia.

Tyle, e bdzie w znaczcy sposb wpywa na wydajno.

>Co to jest "sensowne kolejkowanie",

http://en.wikipedia.org/wiki/I/O_scheduling
Wspczesne systemy operacyjne sobie cakiem niele z tym radz.

--
\  Kruk@epsilon.eu.org   /