Re: 2 dyski i RAID - robić czy nie robić

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 04 Mar 2011 - 12:35:42 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Rafa ukawski"
>Zapoznaj si prosz z powszechnie uznawan definicj poziomw RAID:
>
>http://en.wikipedia.org/wiki/RAID

Ja przecie nie twierdz, e tego si tak nie oznacza powszechnie.
Twierdz, e RAID-0 nie zapewnia redundancji.

http://epsilon.eu.org/epsilon/index.php/pol/Varia/Odloz-ten-apostrof!

>typu: RAID 1+0/0+1

Wiesz, to e moesz z drewna zrobi rczk noa nie oznacza, e drewno
nadaje si do krojenia misa.

--
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d'