Re: Komp wariuje: co chwilę wykrywa nieznane urządzenie rzekomo podłączone do USB

Autor: G Nowak <gnowak84.usunto_at_gmail.com>
Data: Fri 04 Mar 2011 - 03:41:07 MET

> Śmiało kolego, podpowiedz mi, co mam zrobić z moim wariującym USB, skoro
> przez to przechodziłeś.
>
> Nie przechodziłeś przez wariujące USB? To może przechodziłeś przez nagle
> wariujące chłodzenie?
> Ostatni raz tak mi zaczął przegrzewać się komputer, gdy na próbę
> przetaktowałem mojego Pentium 75 na 100 MHz.
> Tyle, że wtedy procesory nie miały nawet radiatora.
> Hmm, a może to 386 nie miał radiatora...

Wetknij cos w to usb, jakis Bt czy czytnik kart albo pendrive, moze
przestanie denerwowac, w najgorszym wypadku bedziesz musial wylaczyc ten
hub i dokupic karte na pci.

Co do chlodzenia po co w ogole je wymieniales jesli stare dawalo rade?
Nastepnym razem jak wymienisz to nie zakrecaj puszki tylko odpal test w
przykladaj reke, upewnij sie, ze podlaczyles kabel od wiatraka itp.

--
Pozdr