Re: kabel USB - >5-10m

Autor: BETON <brak_at_mejla.pl>
Data: Thu 03 Mar 2011 - 16:14:58 MET

Użytkownik "Wojciech Jaczewski" <wjaczews@o2.pl> napisał w wiadomości
news:ikjgqj$s4h$1@inews.gazeta.pl...

> Jeśli chcesz tylko poeksperymentować, to możesz spiąć dwa zwykłe kable i
> zazwyczaj będzie działać. Widziałem już USB działające na odległość 10m i
> przechodzące przez kilka złącz, oraz kawałek nieekranowanego druta (pewnie
> ze 30 cm).
> Nie należy jednak za wiele oczekiwać od takiego zestawu - zrobi się
> cieplej/zimniej/bardziej wilgotno/bardziej sucho - i przestanie działać...
> Albo i w ogóle bez powodu - system będzie tracił i odzyskiwał co jakiś czas
> kontakt z urządzeniem.

Stosowałem taki aktywny przedłużacz- mozna łączyć do 5 sztuk jeden za drugim.
Jak karta o ktrej mówisz ma wyjscie na antene to lepiej zrobić kablem
antenowym na balkon a nie usb.
Jeżeli nie ma, kup takie przedłużacz i sprawa ząłatiwona.
http://allegro.pl/aktywny-wzmacniacz-usb-2-0-przedluzacz-10m-hub-i1478415126.html