Re: kabel USB - >5-10m

Autor: Wojciech Jaczewski <wjaczews_at_o2.pl>
Data: Tue 01 Mar 2011 - 20:18:50 MET

adresss@poczta.pl wrote:

> troche chcialbym sie pobawic z wifi po USB zamontowane przy antence
> (np. na balkonie i kablem USB do domu). Tylko, ze taki kabelek robi
> sie juz dlugi 5-10m.
> [...]

Jeśli chcesz tylko poeksperymentować, to możesz spiąć dwa zwykłe kable i
zazwyczaj będzie działać. Widziałem już USB działające na odległość 10m i
przechodzące przez kilka złącz, oraz kawałek nieekranowanego druta (pewnie
ze 30 cm).
Nie należy jednak za wiele oczekiwać od takiego zestawu - zrobi się
cieplej/zimniej/bardziej wilgotno/bardziej sucho - i przestanie działać...
Albo i w ogóle bez powodu - system będzie tracił i odzyskiwał co jakiś czas
kontakt z urządzeniem.