Re: kabel USB - >5-10m

Autor: <adresss_at_poczta.p>
Data: Thu 03 Mar 2011 - 10:49:31 MET

On Tue, 01 Mar 2011 15:41:55 +0100, PAP2t <tyskie@smiedzimulem.com>
wrote:

>Mozesz tez kupic dodowlnego AP za 50-60zl i wtedy kabelek z PoE moze
>miec do 100 metrow.

a wy z uporem maniaka proponujecie mi cos, czego nie chce. I zdaje
sobie sprawe z wszystkich za i przeciw rozwiazan zwiazanych z AP.

Najbardziej styknalby mi kabel o dlugosci 10m. Wiec ponawiam pytanie:

powiedzmy ze kupuje kabel "aktywny" i te aktywna czesc zostawie w
sroku odleglosci, czyli:

urzadzenie usb ----5m----USB (repeater, aktywna czesc)----5m--PC

kupowac kabel aktywny z dodatkowym zasilaniem czy wystarczy kabel co
ma srodku przetwornice DC/DC i z brakujacych "V" odtworzy ponownie te
5V.

--
ThinkXtra