Re: Dosp p do sieci / po czenie mostkowe :(

Autor: frulik <frulik_at_gmail.com>
Data: Thu 03 Mar 2011 - 10:35:16 MET

On 3 Mar, 10:24, Antykler <tys...@smiedzimulem.com> wrote:

> Karta jest jedna a mostek na niej to mostek PCI, fizycznie karty sa 2 ,
> 2 osobne konfigurowalne karty sieciowe ktore siedza w jednym slocie PCI.
>
> Ten mostek PCI pomin bo niue sadze zebys zrozumial do czego sluzy ale
> napewno nie do ustyawien sieci.
>
> Myslisz pojecia, popros kogos kto sie zna o konfiguracji lub uzyj
> idiotoodpornego kreatora sieci lokalnej.

używałem kilka razy kreatora i nic z tego nie wyszło. wiem, że są dwie
karty osobne, ale tylko jedną da się skonfigurować, druga po prostu
jest i żadnych ustawień nie da się zmienić. spędziłem na tym 5h. P.S.
już kilkadziesiąt sieci robiłem i zawsze wszystko było ok (aczkolwiek
nigdy z mostkiem).

Jeszcze raz spytam, jak zablokować internet w jednym kompie ?