Re: dysk zewnętrzny 2,5" ok. 1TB - jaki?

Autor: gordom <no.email_at_addr.ess>
Data: Wed 02 Mar 2011 - 10:47:25 MET

W dniu 2011-03-02 07:09, Rafał Łukawski pisze:
> Poslugiwanie sie modelami dyskow zewnetrznych zamiast kombinacjami dysk
> HDD + obudowa nie ma sensu, poniewaz praktycznie zaden producent nie da
> Ci gwarancji, ze nie bedzie zmienial dyskow w tych obudowach, raz moze
> byc urzadzenie, ktore pobiera troche wiecej pradu, raz troche mniej.
> Wiec trudno to porownywac.

Dzięki za rzeczową odpowiedź. Czyli jak rozumiem twoja rada byłaby taka
żeby kupić oddzielnie obudowę (najlepiej z USB 3.0 bo "zapodaje większy"
prąd) i oddzielnie konkretny wybrany przeze mnie dysk - czy tak?

Odnośnie tego co napisałeś. Kontaktowałem się kilka dni temu z supportem
zarówno WD jak i Seagate. W WD nic mi nie powiedzieli konkretnego -
odesłali na stronę i tyle. A w Seagate sprawiali wrażenie, że jednak coś
niecoś na temat swoich produktów wiedzą: powiedzieli m.in. ile talerzy
zawierają poszczególne dyski zależnie od pojemności. To by mogło
wskazywać, że jednak wiedzą co wkładają do środka ;-)
pozdr.,
gordom