Znalazłem hosting na Solarisie, czy to się opłaca?

Autor: Mr. Sparrow <NOSPAMwrobel_at_e-wrobel.pl-nospam>
Data: Thu 24 Feb 2011 - 23:46:43 MET

Cześć,

Szukałem ostatnio sporo jakiegoś hostingu, ale nie vps'a z linuksem, tylko z
solarisem, którego potrzebuję do nauki. Dziś przeglądałem na allegro oferty
związane z serwerami sunowymi i natknąłem się na takie coś:

http://allegro.pl/hosting-solaris-10-na-sparc-i1478795059.html

Generalnie jest to czego szukam, czyli Solek 10 na sparcu, któego potrzebuję
do nauki. Czy mieliście może do czynienia z tym hostingiem? Jest tani, ale
ja potrzbowałbym dostępu na kilka miesięcy więc się zastanawiam czy warto.

Pozdro
MrSparrow