Urządzenie wielofunkcyjne do domu

Autor: Robert Drygas <robert.drygas_at_list.pl>
Data: Thu 24 Feb 2011 - 23:17:04 MET

Witam wszystkich

Zacząłem rozglądać się za urządzeniem wielofunkcyjnym (drukarka + skaner),
ze względu na brak miejsca na dwa oddzielne sprzęty. Jak dotąd znalazłem dwa
modele, które mnie zainteresowały:

HP LaserJet Pro M1132
Brother DCP-7030

Może przeczytają to osoby, które używały bądź używają któregoś z tych
urządzeń... Jaki rodzaj skanera jest tam wykorzystany? CIS czy CCD?
Oficjalne specyfikacje mówią tylko o "płaskim".

Jaka jest w ogóle praktyczna różnica w jakości skanów między CIS a CCD?
Zastosowanie typowo domowe - trochę dokumentów tekstowych, trochę zdjęć. Bez
szaleństw ;-)

Ewentualnie, może ktoś poleci jakieś dobre urządzenie wielofunkcyjne. Na
funkcji faksowania mi nie zależy. Obejdę się również bez duplexera i print
servera. W zupełności wystarczy drukarka ze skanerem.

--
Robert Drygas