Re: myszka na 2 lata

Autor: losowy <losowy_at_test.test>
Data: Wed 23 Feb 2011 - 11:02:30 MET

W dniu 2011-02-19 20:37, Piotr Rezmer pisze:
> Ta wygląda na ciekawą, chyba jest duża i w miarę wygodna, a jak z
> bocznymi przyciskami, jest 1 czy dwa?

Nie wiem jak w przypadku w/w, ale od kilku lat mam IntelliMouse Explorer
3.0 i tutaj z boku są dwa przyciski. Przynajmniej dwa razy dziennie jest
zwijana i wrzucana do plecaka, kabel często przycinany szufladą od
klawiatury, wiele razy spadała na wykładzinę. Jedyne ślady użytkowania
to lekko wytarte przyciski: lewy i prawy klik. Szczerze polecam.