Re: Niebieski ekran

Autor: maranta <maranta1_at_o2.pl>
Data: Tue 22 Feb 2011 - 10:24:56 MET

Użytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ijvu02$2if$1@inews.gazeta.pl...
> Jak miałaś włączoną funkcję przywracania (czy jak to się tam nazywa w XP
> :-) ) to możesz przywrócić system tydzień wstecz (zrób sobie kopie ważnych
> programów z Program files, bo je też przywraca z datą wsteczną, więc jak
> masz bazy danych w program files to przywróci do wersji z przeszłości
> :-) ).

Mam sporo punktów przywracania i właśnie o tym wczoraj myślałam, jedno co
mnie powstrzymało , to to, że w środku tygodnia (już po wystąpieniu błędów)
konfigurowałam sobie sieć i musiałabym na nowo wszelkie ustawienia robić, no
ale to nie taki problem.
Masz rację- zrobię to zaraz.
Jeśli będę miała szczęście, to może pomoże najprostsze rozwiązanie ;)

Pozdrawiam, A.