Re: energooszczędne chipsety dla Athlonów II serii e?

Autor: Robert <Robert_at_nie.chce.spamu.pl>
Data: Mon 21 Feb 2011 - 18:52:57 MET

Vituniu wrote:

> Rozumiem, ze skoro nie pytasz o takie detale jak zawarte w chipsecie
> technologe, to obecnosc zinegrowanej grafiki, SLI, USB 3.0 czy
> SATA 3 jest Ci kompletnie obojetna?

Dzięki za odzew. Ogólnie jest to obojętne, ale tez nie pytam ponieważ
nie oczekuję, że płyta będzie jakoś "upośledzona" względem tego co mam
teraz tj. Gigabyte GA-MA78GM-S2H. SLI, USB 3.0 nie jest mi na razie
potrzebne - czy będzie w przyszłości to nie wiem. Grafika zintegrowana
jest tym co posiadam teraz i mi wystarcza. Gdyby tandem płyta bez
grafiki zintegrowanej + zewnętrzna grafika posiadał niższy pobór mocy to
rozważyłbym go również.

> Do desktopow? Zadne. Sa tylko projektowane pod
> katem maksymalizacji zysku producenta ;)
>
> Ale sa tez takie, w ktorych niski pobor mocy wyszedl niejako
> przypadkiem. Wez sobie poczytaj o tandemie AMD 880G
> plus SB850. Ewentualnie, jesli bez grafiki, to AMD 870.
> Ale bedzie drozej.

Czy mógłbyś napisać dlaczego wyszło przypadkiem i na co zwracać uwagę
przy tych chipsetach?

Robert