Re: Tagan BZ PipeRock Series 800W

Autor: LP <ummagumma_at_onet.pl>
Data: Sun 20 Feb 2011 - 19:57:20 MET

Użytkownik "Tasiorsa"

> Witam
> W zasilaczu Tagan BZ PipeRock Series 800W nierstety glosno chodzi
> wentylator. Chce go podmienic na inny ale wg specyfikacji jest tam
> wentylator 135mm a takowego nie ma nigdzie.
> Wentylator ktory by mnie interesowal to np
> http://allegro.pl/wentylator-be-quiet-silent-wings-usc-140-mm-i1458742651.html
> tylko ze on jest 140mm.
> Przerabial ktos temat i jest w stabnie mi odpowiediec czy on sie tam
> zmiesci? A jesli nie to jakiego szukac?

Rewelka. Zamontowałem taki onegdaj w modecomie vulkano i jest praktycznie
bezgłośny.
https://picasaweb.google.com/lespe.picasa/JakZrobicZMCVolcano650CichyZasilacz?authkey=Gv1sRgCP-1_MT_h8vTSA&feat=directlink
Zresztą z przodu i od zadka w obudowie też takie założyłem, tylko 120. W
porównaniu do dwa razy drozszej noctuy, przy takich samych obrotach jest
wg. mnie znacznie cichszy i ma większą kulturę pracy. Przez te giętkie i
"poorane" łopatki nawet przy wysokich obrotach buczy jedynie basowo, co
jest bardzo miłe dla ucha.
Ale czy pasuje do twojego zasolacza nie wiem.
Wejść wejdzie, najwyżej będziesz musiał nawiercić nowe otwory w obudowie
zasilacza (i przerobić wtyczkę;)

--
LP