Wyciszenie kompa. Wylaczenie wiatraka cpu z poziomu dzialajacego kompa?

Autor: topek <topek-spamerom-czlon-w-zad_at_p0st.pl-zamien-0-na-o>
Data: Sun 20 Feb 2011 - 11:26:42 MET

Witam,
moj pc jest za glosny.
Buczy ale nie jednostajnie. Buuuu-sekunda ciszy-buuu-sekunda ciszy.
Cos jakby plyta gramofonowa co obrot w jednym miejcu o cos obcierala.

Nie wiem czy to dysk czy wiatrak od procka.
Zasilac mam bequiet 500W
Grafika chlodzona pasywnie (staroc GF 7600 GS)

Wiec albo bucza dyski albo wiatrak procka.
Czy da sie poziomu dzialajacego kompa jakos na chwile wlyczac/zatrzymac
wiatrak procka?
Obudowa musi byc zamknieta, bo inaczej nie namierze winowajcy.
Moze wytlumic matami blachy obudowy (mam duza, tania bigtower)

Albo jakis hardcoreowy montaz dyskow twardych.
Ma ktos jakies sprawdzone patenty w stylu: daski na gabke owinieniete
tasma klejaca? :)

Czy wazne jest, zeby obudowa byla szczelna? Brakuje mi jednej zaslepki
5.25 ale nie sadze zeby to mialo duzy wplyw
Obudowa i tak ma mase dziur.

GLowny cel: ma byc wzglednie tanio.

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy