Problem z routerem - ping działa, strony się nie ładują

Autor: daro <daro_at_onet.pl>
Data: Sat 19 Feb 2011 - 09:47:42 MET

Witam, mam problem prawdopodobnie z routerem. Po pewnym czasie nie mogę
przeglądać stron internetowych - nie ładują się. W tym momencie
sprawdzam ping do routera - jest odpowiedź. Sprawdzam ping do stron (czy
to przez IP czy to przez nazwę strony) - jest odpowiedź. Natomiast
strony w przeglądarce się nie ładują. Po resecie routera wszystko wraca
do normy i pojawia się losowo. Czasem działa pół dnia czasem po godzinie
to samo. Co może być powodem takie usterki? Wcześniej nie było
problemów. Czy ogromna ilość połączeń do routera "z zewnątrz" może w ten
sposób blokować router? Dostawca internetu sugeruje właśnie dużą ilość
połączeń z zewnątrz (jakby ktoś hakował mój IP) - takie info otrzymałem :-)

--
daro