Re: Komputer do 3000, 64bit, raid, bez monitora

Autor: Roger(OS) <szukajcie_at_znajdziecie.pl>
Data: Fri 18 Feb 2011 - 23:20:36 MET

Dnia Fri, 18 Feb 2011 20:22:59 +0100, WiesłaW napisał(a):

> Jak nie chcesz być zrzędliwy, to po prostu nie bądź. Wystarczy,
> że poznasz zasady grup dyskusyjnych.
> A teraz na temat. Niedawno na grupie rozmawialiśmy o problemach
> Intela z nową platformą. Czy jesteś w stanie poczekać, aż
> wszystko się ustabilizuje? W tej chwili "bezpiecznym" procesorem
> na podstawkę LGA 1156, i o bardzo dobrej wydajności jest i5-760
> za ok 700zł. Myślę, że zmieściłby się w kwocie.

Jasne ze jestem w stanie poczekac- jak narazie mam PC wiec miesiac czy
kilka tygodni roznicy mi nie zrobi, a i ceny PC spadna przez ten czas - w
ogole to myslalem z czekaniem do 2012 gdy wejdzie DDR4 ale to za dlugo!
Poszukam na grupie tego postu z problemami - jesli moglbys mnie jakos
nakierowac...

Ok, idac dalej nie schodzac w offtop - a jaka plyta i reszta pytanego
przezemnie sprzetu byla by pod i5-760?

--
Pozdrawiam