Re: Szukam obudowy lub urzÄ…dzenia

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Fri 18 Feb 2011 - 20:15:02 MET

Użytkownik "Patryk Włos" <patryk.wlos@invalid.peel> napisał w wiadomości
news:ijm8l4$1via$1@opal.icpnet.pl...

> D-Linki to gówno. Testowałem kilka rozwiązań i każde, dosłownie każde ma
> problem z temperaturÄ… nawet przy pojedynczym urzÄ…dzeniu.

Nie zaprzeczę. Podałem D-Link jako przykład firmy, która pozwala grzebać we
wnętrznościach. Z drugiej strony, skoro nie potrzebujesz dużej wydajności,
to skłonność do przegrzewania nie powinna cię martwić.

> Owszem, chętnie bym wciągnął "dorosły" serwer, ale model ekonomiczny mi na
> to nie pozwala.
>
> Co do portu gigabitowego, to w zupełności wystarczy - wystarczy mi
> spokojnie wydolność całego urządzenia na poziomie 150-200 Mbps.

Tyle (160) wyciÄ…ga najprymitywniejszy D-Link na historycznym Marvellu 5181.
Po kilku minutach takiego transferu temperatura dysku według raportu z
urządzenia rośnie do około 50 stopni. To sporo, ale nie ma powodu do
niepokoju.