Re: Spaliłem płytę ?

Autor: Wojtek W. <pawciowy_at_gmx.net>
Data: Wed 16 Feb 2011 - 23:30:00 MET

> Musiałeś uszkodzić ją w inny sposób. Nie porysowałeś jej śrubokrętem?
> Może szurasz stopami i "rzucasz piorunami"? ;D

bardzo ostrożnie się z nią obchodziłem.

> A może zwyczajnie coś źle kontaktuje - dociśnij RAM i karty rozszerzeń, na
> próbę odłącz co zbędne.

próbowałem też nie pomaga.

Obejrzałem sobie na spokojnie gniazdo procka i znalazłem coś niepokojącego.
jedna nóżka wygląda dziwnie.
Jest wykrzywiona, końcówka jest odgięta do góry jak by przy wyjmowaniu
procka się do niego przykleiła.
Próbowałem ją w miarę możliwości poprawić ale to nic nie dało.
Na procku nie ma żadnych podejrzanych śladów.

Czy płyta powinna pokazać okno biosa bez procesora ?

W.W.