Re: Spaliłem płytę ?

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Wed 16 Feb 2011 - 23:21:40 MET

Dnia 16.2.2011, Wojtek W. napisał(a):

> Czy podłączając do płyty głównej (EVGA 650 Ultra, Core Duo) zasilacz
> z 20 pinami zamiast 24 mogłem spalić płytę lub procka?

Jeśli zasilacz był sprawny i wszystko wpiąłeś prawidłowo to IMO nie ma
takiej możliwości.

> Płyta została wyjęta z chodzącego bezproblemowo kompa.
> Zamontowana w innej obudowie i nie startuje nawet na zasilaczy 24pin.
> Wiatraki się kręcą, świecą diody.

Musiałeś uszkodzić ją w inny sposób. Nie porysowałeś jej śrubokrętem?
Może szurasz stopami i "rzucasz piorunami"? ;D
A może zwyczajnie coś źle kontaktuje - dociśnij RAM i karty rozszerzeń, na
próbę odłącz co zbędne.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/  http://giveawayoftheday.com/