Re: udostepnianie dyskow w sieci lokalnej

Autor: Remek <dupa_at_gmail.com>
Data: Mon 14 Feb 2011 - 13:29:13 MET

Użytkownik "tuTomasz" napisał:

> Co mozna zrobic aby w sieci wewnetrznej byly udostepnione a na
> zewnatrz nie?
> Dodam ze na jednym jest windows XP prof. a na drugim XP home, do sieci
lacze
> sie poprzez router z modemem do neostrady.

Po pierwsze to NTG. Po drugie jak sądzę za routerem masz LAN ze schematem
adresowania zastrzeżonym dla sieci lokalnych. W takim przypadku zasoby LAN
nie są dostępne z "zewnątrz", czyli z internetu ponieważ ta pula adresów
jest nietrasowalna. Po trzecie myślę, że powinieneś poczytać choć trochę o
sieciach, aby mieć jakieś minimum wiedzy i nie ze wszystkich "lecieć" od
razu na news.

Remek