udostepnianie dyskow w sieci lokalnej

Autor: tuTomasz <tutomasz44_at_gmail.com>
Data: Sun 13 Feb 2011 - 18:57:00 MET

Mam dwa komputery polaczone w siec lokalna aby mozna bylo wymieniac dane
pomiedzy dyskami poszczegolnych jednostek.
Zeby to zrealizowac musialem udostepnic niektore dyski.
Wszystko dziala mi poprawnie ale moje dyski maga byc chyba widoczne takze z
internetu. Co mozna zrobic aby w sieci wewnetrznej byly udostepnione a na
zewnatrz nie?
Dodam ze na jednym jest windows XP prof. a na drugim XP home, do sieci lacze
sie poprzez router z modemem do neostrady.

--
Tomasz