Re: Monitor + telewizor

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Sun 13 Feb 2011 - 21:58:55 MET

Osobnik posiadający mail cicior@gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Idź do sklepu i sprawdź, każdy ma inne preferencje

ostatnio kupujac telewizor okazało sie,ze sa preferowane wielkosci
telewizorów w stosunku do odległosci z jakiej bedzie sie ogladało TV.
Rada "idz do sklepu" jest niestety IMO conajmniej kiepski, bo zzeby
przekonac sie, czy na czyms sie dobrze pracuje trzeba popracowac na tym
conajmniej kilka godzin.

> tak jak na 16:10

tej odpowiedzi to ja juz nie rozumiem.
Pytam, jak sie sprawdza praca na monitorze 16:9 vs 4:3
Nigdy nie pracowałem na tym pierwszym ,stad ciekawosc.
Co miałes na mysli mówiać o 16:10

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")