Re: Jak zlikwidować terkotanie niskoobrotowego wiatraka

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Sun 13 Feb 2011 - 21:37:49 MET

Marcin N wrote:

> Tylko nowy też terkocze. Generalnie - zapewne "ten typ tak ma".
> Terkot nie jest jakiś dramatyczny, ale gdy słyszy się tylko jego - to
> człowiek się irytuje.
>
> Teraz pytanie. Co z tym zrobić, żeby było ok? Poczekam kilka tygodni,
> żeby dać szansę wadom fabrycznym, a potem chyba pogrzebię przy tym
> wiatraku.

Ale wtedy gwarancja pójdzie się .....

> .. Nowy terkocze jednostajnie w idle i przy
> średnim obciążeniu.

Nie lubi tego położenia :/

> Jak to możliwe, że renomowany producent (Corsair) robi (cytuję z
> instrukcji) "ultra cichy podwójnie łożyskowany wentylator", który
> okazuje się gównem wymagającym kombinowania?

Z tym G to przesada. Moje dziecko ma tego Corsair'a w swoim pececie i
jest naprawdę cichy. Fakt, że pracuje w typowej pozycji wentylem na dół.

Ja bym nic nie grzebał przy nim tylko zwrócił do sklepu i kupił coś co
nie ma uprzedzeń do wiatraka w pozycji pionowej. Szkoda gwarancji ...

--
Wojtek