Re: Czy czasy cichych laptopów to przeszłość?

Autor: boxfish <cicior_at_gazeta.pl>
Data: Sun 13 Feb 2011 - 14:13:10 MET

W dniu 2011-02-12 13:40, Piotr Wozniacki pisze:
> Wydajny quad i7, 8 GB RAM, szybki dysk 7200 rpm, no i karta
> graficzna z 2 GB własnej pamięci i obsługą technologii CUDA – to
> wszystko dobrze się sprawuje z moimi aplikacjami CAE (ale również przy
> obróbce HD wideo).

> Czy Wasze spostrzeżenia są podobne, czy ja trafiłem na wyjątkowo
> grzejący się i szumiący model? Zaznaczam, że mówię o hałasowaniu przy
> bardzo niskim obciążeniu, albo nawet na luzie!

A zwróciłeś uwagę na to że konstrukcje laptopów się nie zmieniły ? Dalej
jest to małe płaskie pudełeczko w którym montujemy coraz wiecej
urządzeń, każde z nich produkuje ciepło. Grafika, dysk 7200, większy ram
- w jaki sposób laptop ma sobie z tym poradzić ?

Chcesz wydajny licz się z tym że nie będzie cichy a jeśli będzie to
tylko wtedy jak beda to bardzo drogie wyjątkowo niskoenergożerne elementy.