Czy to dobry zestaw? Wazny jest LGA 1156

Autor: Piotr Molski <pmolski_at_ant.pl>
Data: Sat 12 Feb 2011 - 02:11:33 MET

Witam
czy ten zestaw
http://allegro.pl/intel-core-i5-760-h55-6gb-1000gb-dvd-hd5770-600w-i1444055040.html
to dobra oferta?
Wybralem go bo chodzi mi po glowie cos takiego
http://tonymacx86.blogspot.com/ - hackintosh.
Waznym elementem jest plyta glowna - musi byc z hmm, mostkiem? LGA
1156. To zdecydowanie ulatwia postawienie OSX.
Probowalem zestawic sobie ten komputer z Allegro z czesci kupowanych
oddzielnie i za diabla nie wychodzi mi taniej.
Aha - zalezy mi na ciszy, wiec dojdzie cena jakiegos coolera. Zasilacz
jest ok?
DVD mam z poprzedniego kompa.
Wiedze na temat hardware'u mam hmm, szczatkowa - cos tam wyczytalem w
necie, cos podejrzalem, tak wiec moge zadawac dziwne pytania ;)

Komputer bedzie sluzyl do obrobki foto i pozniej video.

pozdr
Piotr