Re: Zasilacz?

Autor: Andrzej <nie_at_ma.ru>
Data: Fri 11 Feb 2011 - 21:15:17 MET

W dniu 2011-02-09 23:58, WiesłaW pisze:

> Koniecznie sprawdź dokładnie wszystkie molexy, bo to wygląda na brak
> wystarczającej mocy. Przewód 12V jest żółty.

Zmierzyłem napięcia, przewody są w porządku, napięcia raczej też - od 12,54
do nawet 13V. Czerwone ponad 6.
Zainstalowałem linuxa, wygląda w porządku, tylko są zgrzyty z kompozycjami w
KDE, spróbuję jeszcze jak będzie chodziło na zamkniętych sterownikach ATI.
Wygląda na problem programowy.

Serdecznie dziękuję za pomoc.