Re: Brak obrazu....

Autor: wieslav <wieslav54_at_wp.pl>
Data: Thu 10 Feb 2011 - 20:54:10 MET

Uzytkownik "pawelkoszalin" <tomaszewski.pawel@gmail.com> napisal w
wiadomosci
news:abcbd1e3-e509-457e-a3ff-3e0e996e9dce@glegroupsg2000goo.googlegroups.com...
> BIOS -> PC Health Status
> - CPU Smart Fan Control: bios automagicznie dobiera predkosc wiatraka do
> temperatury proca a jak wylaczysz ta opcje to caly czas dmucha na max.
> - CPU Smart Fan Mode: jesli wiatrak na procku jest podlaczony do plyty
> trzema kabelkami to ustaw ta opcje na Voltage a jak jest podlaczony
> czterema kabelkami to ustaw na PWM.
> Wszystko jest ladnie wyjasnione w instrukcji obslugi do plyty glownej, w
> rozdziale dotyczacym ustawien biosu. Niestety ten rozdzial nie znalazl sie
> w polskiej wersji tej instrukcji, znajdziesz go dopiero w angielskiej...
> [...]

Dzieki za pomoc! Masz moze identycznie te sama plyte?
Z moja cos chyba nie tak. Wczoraj wieczorem w Biosie w MB Intelaigent
Tweaker(M.I.T) pokazywal: -54 st.(minus!) a wczesniej nie schodzil ponizej
56 na plusie. Przed chwila jak restartowalem komputer samoczynnie po tym sam
sie dwukrotnie zrestartowal. Odpalilem Speed Fana i Temp1 - skacze raz 30 a
raz nawet do 66 podobnie dzieje sie z Temp2 i Tem3.
Core0=15C,Core1=8C,Core2C=14, Core3=5C. Nie lapie o co tu chodzi....
Wieslav